Online adverteren via banners is populair, maar roept ook nog wel eens vragen op. Wat is bijvoorbeeld het verschil tussen een statische of bewegende banner? Welke invloed heeft het formaat en de positionering? En hoe maak je je bannercreatie zo effectief mogelijk? Ofwel, hoe maak je impact met je displaybanner? Het antwoord op deze vragen en meer vind je in het onderzoek van onze collega’s van STER: “Impact maken met display”.
In samenwerking met Unravel Research en Weborama is onderzocht in hoeverre verschillende banners aandacht trekken en oproepen tot activatie. Daarbij worden ook adviezen gegeven voor de samenstelling van jouw banneradvertentie: welke banner past het beste bij jouw boodschap? Wat is de belangrijkste informatie en waar zet je die?
Meer weten of profiteren van de tips uit het onderzoek Impact maken met display? Download deze dan kosteloos via de website van STER. De knop hieronder leidt je rechtsreek naar het artikel over het onderzoek.
Samen met een van onze adviseurs een keer sparren over banners? Over de mogelijkheden die we hebben op de website en in de app van Omrop Fryslân? En hoe we je kunnen helpen om gericht je doelgroep te bereiken? Neem dan contact met ons op, dan maken we een afspraak.