Je website boosten met een reclame op televisie!

29 aug 2022 | Algemeen, Kennisbank

Net als veel bedrijven wil jij ongetwijfeld ook meer bezoekers naar je website trekken. Dat is begrijpelijk, want daar leren ze jouw merk kennen, kunnen ze met je in contact treden of eventueel tot aankoop overgaan. Bovendien weten we dat een toename in websitebezoeken in de meeste gevallen ook een positieve invloed heeft op je merkdoelstellingen. Bijvoorbeeld op de merkbekendheid. Dus, overweeg jij ook jouw website een boost te geven door middel van een tv-reclame?

Ja!

Televisie is nog steeds een uitstekend medium om een grote groep mensen te bereiken. Tv-programma’s trekken immers vaak veel kijkers en een breed publiek. Maar hoe zorg je er nou voor dat die mensen jouw website gaan bezoeken? Waar moet je op letten? En hoe kun je dit extra stimuleren?

Inzichten door onderzoek

STER deed samen met een aantal marketingdeskundigen een onderzoek en schreef daarbij een whitepaper. Hierin lees je alles over de kennis die door de jaren heen verzameld is over het verhogen van websitebezoeken door middel van een televisiereclame. Daarnaast vind je er een aantal nieuwe inzichten uit een onafhankelijke analyse van Mediasynced, die deze ervaringen ondersteunen en kunnen bijdragen aan de impact van jouw campagne.

Kennis om te delen

Wij zijn pas tevreden, als jij dat bent. Dus als we inzichten vinden die bijdragen aan het verhogen van de conversie voor jouw campagnes, dan delen we die graag met je. Daarom kun je via ons gratis het whitepaper opvragen. We hopen dat het je aan het denken zet en in beweging brengt om ook een commercial voor jouw merk of organisatie in te zetten. Een tv-reclame die gericht is op het bereiken van jouw doelgroep.

Je website boosten via Omrop Fryslân?

Dat kan! In het whitepaper zie je logischerwijs voorbeelden van campagnes voor de landelijke zenders van de publieke omroep. Wij vertalen deze voorbeelden graag voor je naar campagnes voor onze eigen omroep. Om zo samen met jou de meest effectieve strategie voor jouw merk of organisatie te bepalen. Een keer afspreken? De koffie staat bij de Omrop altijd voor jou klaar. Maar we komen ook graag naar je toe om de ideeën te bespreken.

Stay up to date

Wij houden van transparantie. Kennis over ons vakgebied delen we graag. Nieuws, trends, ontwikkelingen op het gebied van adverteren en online marketing vind je daarom hier. Onze visie daarop en hoe jij dat kunt vertalen naar een succesvolle campagne kun je ook regelmatig op deze plek tegenkomen. Je leest op deze pagina ook over de meest actuele bereikcijfers, de mooiste pakketten en niet te missen aanbiedingen. Stay tuned!