In de mediawereld speelt de voice-over een doorslaggevende rol. Of het nu gaat om een radiocommercial, een televisiespot, een bedrijfsfilm of een documentaire, de juiste stem kan de boodschap transformeren en versterken. Dit artikel biedt een overzicht van de belangrijkste factoren die...
Onze kennisbank
Online adverteren groeit in populariteit
Online adverteren groeit in populariteit. Terwijl reclame vroeger voornamelijk via radio,...
Hoe beïnvloeden radio en televisie het leven van senioren?
In een tijd waarin digitale marketing steeds meer terrein wint, blijven televisie en radio nog...
Waarom het ondertitelen van jouw tv-commercial voor meer bereik zorgt
Onderzoek wijst uit dat televisiecommercials effectiever en inclusiever zijn wanneer ze...
Versterk jouw radiocommercial met een doeltreffende tag-on
Binnen de reclamewereld is het voortdurend zoeken naar de juiste formule om een...
Een campagne opzetten, hoe doen we dat?
Je loopt met het idee rond om je bedrijf of een geweldige actie onder de aandacht te...
Adverteren? Doe de checklist!
Heb jij er wel eens aan gedacht om reclame te maken voor jouw bedrijf? Er zijn...
Bereik je doelgroep met een Friese commercial
Taal is een krachtig hulpmiddel dat mensen verbindt, zo ook de Fryske taal. Het Fries is...
De kracht van een online banner
We kunnen er niet meer omheen, display marketing, ook wel het adverteren via online...
Combineren werkt!
De online wereld gaat razendsnel. Er is geen houden aan. Iedereen moet mee op het...
Je website boosten met een reclame op televisie!
Net als veel bedrijven wil jij ongetwijfeld ook meer bezoekers naar je website trekken....
Personeel werven via Omrop Fryslân werkt!
Vrijwel iedere organisatie loopt er tegenaan: krapte op de arbeidsmarkt. Nooit eerder...
Wat is jouw audiostrategie?
‘Een beeld zegt meer dan duizend woorden’ is een bekend gezegde. In veel gevallen een...
Ons kennisbank archief
Waarom het ondertitelen van jouw tv-commercial voor meer bereik zorgt
Onderzoek wijst uit dat televisiecommercials effectiever en inclusiever zijn wanneer ze van ondertiteling worden voorzien. Adverteerders doen er dus goed aan hun televisiecommercial te ondertitelen. Door ondertiteling toe te passen kunnen adverteerders hun reclame...
Outstream campagne
Jouw televisiecommercial kan zichtbaar worden op www.omropfryslan.nl en de Omrop Fryslân app. Sinds oktober kunnen wij een nieuw online video product aan onze portefeuille toevoegen, namelijk: Outstream video. Ook wel de Under article video genoemd. De outstream video...
Versterk jouw radiocommercial met een doeltreffende tag-on
Binnen de reclamewereld is het voortdurend zoeken naar de juiste formule om een boodschap effectief over te brengen. Radiocommercials vormen een uniek platform om doelgroepen te bereiken, waarbij de tag-on een krachtig middel is om jouw boodschap te versterken en op...
Bovenregionaal adverteren
Samen met RTV Drenthe en RTV Noord bundelen wij als Omrop Fryslân onze krachten. Als adverteerder geeft dit jou de mogelijkheid om in de noordelijke provincies een nog groter publiek te bereiken. We bieden gezamenlijk onze adverteermogelijkheden aan om...
Wervingscampagne voor nieuwe medewerkers
Vrijwel iedere organisatie loopt er tegenaan: krapte op de arbeidsmarkt. Nooit eerder waren er zoveel vacatures per werkzoekende. Heeft jouw bedrijf ook moeite met het vinden van goed personeel of gekwalificeerde werknemers? De afgelopen tijd hebben onze klanten...
Blijf op de hoogte
Wij houden van transparantie. Kennis over ons vakgebied delen we graag. Nieuws, trends, ontwikkelingen op het gebied van adverteren en online marketing vind je daarom hier. Onze visie daarop en hoe jij dat kunt vertalen naar een succesvolle campagne kun je ook regelmatig op deze plek tegenkomen. Je leest op deze pagina ook over de meest actuele bereikcijfers, de mooiste pakketten en niet te missen aanbiedingen. Stay tuned!