Succesverhalen van onze klanten

Wil je adverteren in Friesland, dan ben je op weg naar je eigen succesverhaal. Hier lees je waarom anderen adverteerden, hoe ze dat deden en wat het hen opleverde. Start ook jouw succesverhaal met adverteren bij Omrop Fryslân!

Veenhoop Festival: al decennialang herkenbaar in de regio

Veenhoop Festival: al decennialang herkenbaar in de regio

Het Veenhoop Festival, dat jaarlijks plaatsvindt in het Friese dorp De Veenhoop, is door de jaren heen uitgegroeid tot een populaire zomertraditie. Wat ooit begon als een kleinschalig evenement, trekt tegenwoordig bezoekers van jong tot oud, die genieten van een gevarieerde mix van muziekstijlen....

Lees meer

Geen Resultaten Gevonden

De pagina die u zocht kon niet gevonden worden. Probeer uw zoekopdracht te verfijnen of gebruik de bovenstaande navigatie om deze post te vinden.

Ons kennisbank archief

Het gewenste effect van jouw radiocommercial

Iedere marketeer weet het: je hebt maar een paar seconden om de aandacht te pakken. Radio is daarbij een ondergewaardeerd en onderbenut advertentiekanaal. Een gemiste kans, want radio is het waard om in te investeren, door de relatief lage kosten en het hoge bereik en...

Hoe maak je impact met displaybanner?

Online adverteren via banners is populair, maar roept ook nog wel eens vragen op. Wat is bijvoorbeeld het verschil tussen een statische of bewegende banner? Welke invloed heeft het formaat en de positionering? En hoe maak je je bannercreatie zo effectief mogelijk?...

Het effect van de lengte van een commercial

Kun je je reclameboodschap vertellen in een paar seconden? Het Engelse onderzoeksbureau Work Research heeft het effect van de lengte van een TV-commercial onderzocht. Een langere TV-commercial blijft beter in het geheugen hangen. Dat vertellen we niet omdat we willen...

Branding in je business-strategie. Maar hoe dan?

Bij branding denken mensen vaak direct aan creativiteit. Aan die spraakmakende reclamecampagne, een gaaf design, een unieke merknaam of een krachtig logo. Maar naast deze creatieve kant kent branding ook een bedrijfskundige kant. Want een sterk merk vormt het...

Groeien met radioreclame: download het whitepaper

Is een radiospot de moeite waard? En zo ja, hoe maak je er dan een die bijdraagt aan jouw merkdoelstellingen? Onze collega's van STER (Stichting Etherreclame) schreven er het whitepaper 'Groeien met radioreclame' over. In het whitepaper lees je wat de effecten zijn...

Blijf op de hoogte

Wij houden van transparantie. Kennis over ons vakgebied delen we graag. Nieuws, trends, ontwikkelingen op het gebied van adverteren en online marketing vind je daarom hier. Onze visie daarop en hoe jij dat kunt vertalen naar een succesvolle campagne kun je ook regelmatig op deze plek tegenkomen. Je leest op deze pagina ook over de meest actuele bereikcijfers, de mooiste pakketten en niet te missen aanbiedingen. Stay tuned!