Succesverhalen van onze klanten

Wil je adverteren in Friesland, dan ben je op weg naar je eigen succesverhaal. Hier lees je waarom anderen adverteerden, hoe ze dat deden en wat het hen opleverde. Start ook jouw succesverhaal met adverteren bij Omrop Fryslân!

Juwelier Kramer, Auke Kramer

Juwelier Kramer, Auke Kramer

Over adverteren bij Omrop Fryslân “We waren niet eens direct van plan om te adverteren in de crisistijd. De stad ingaan wordt afgeraden binnen de maatregelen en het aantal mensen dat je als winkelier binnen mag laten is beperkt. Toch zagen we de crisis ook als een kans om de aandacht ergens op te...

Lees meer
Jansma Burdaard

Jansma Burdaard

De commercials van Jansma Burdaard en Rients Gratema mogen gerust legendarisch genoemd worden....

Lees meer
Rederij Doeksen

Rederij Doeksen

Rederij Doeksen makket al jierren reklame by Omrop Fryslân. De skipstoeter en de seefûgels sitte...

Lees meer
Meulen & Baarsma

Meulen & Baarsma

‘Ik bin Durk en ik hâld fan myn wurk.’ Wie heeft het niet gehoord? En als dat niet het geval is...

Lees meer

Ons kennisbank archief

IJs doet iets met Friezen

Vriezen doet iets met ijs, en ijs doet iets met Friezen. Zodra de temperatuur onder nul gaat, gaan onze harten sneller kloppen. Je zag het afgelopen week gebeuren. Even was de crisis uit de lucht, want de winter hing erin. Waar de temperaturen steeds verder zakten,...

Inhaken

Je kunt het van tevoren nog zo mooi bedenken allemaal, soms gebeurt er iets in jouw umfeld, de omgeving waarin jouw boodschap het beste tot zijn recht komt, waarbij je maar één ding kunt doen: inhaken. Het wordt ook wel ‘newsjacking’ genoemd en is het snel inhaken op...

Emotiemarketing

Merken die de doelgroep in het hart raken, krijgen een plek in het hoofd. Een emotionele boodschap wordt beter gezien, gelezen, geloofd en onthouden. Een goede basis dus om een relatie met een merk op te bouwen of te behouden. Onderzoek samen met ons welke emotie bij...

Het Friese umfeld

Umfeld. Een mooi Fries woord hebben we er nog niet voor verzonnen, maar we hebben er allemaal een. Het umfeld is de omgeving waarin jouw boodschap het beste tot zijn recht komt. Dat kan een programma zijn dat we uitzenden, of een tijdstip waarop jij goed onder de...

Aanleverspecificaties

Je advertentie is klaar om on-air te gaan als je rekening hebt gehouden met de volgende aanleverspecificaties. Kom je er niet uit, neem dan contact met ons op. We helpen je graag. Aanleverspecificaties radio Een radiocommercial aanleveren? Houd dan rekening met deze...

Blijf op de hoogte

Wij houden van transparantie. Kennis over ons vakgebied delen we graag. Nieuws, trends, ontwikkelingen op het gebied van adverteren en online marketing vind je daarom hier. Onze visie daarop en hoe jij dat kunt vertalen naar een succesvolle campagne kun je ook regelmatig op deze plek tegenkomen. Je leest op deze pagina ook over de meest actuele bereikcijfers, de mooiste pakketten en niet te missen aanbiedingen. Stay tuned!