In een tijd waarin digitale marketing steeds meer terrein wint, blijven televisie en radio nog steeds van onschatbare waarde, vooral als het gaat om het bereiken van senioren. Hoewel digitale kanalen een belangrijke rol spelen bij het aantrekken van jongere doelgroepen, bieden televisie en radio...
Onze kennisbank
Waarom het ondertitelen van jouw tv-commercial voor meer bereik zorgt
Onderzoek wijst uit dat televisiecommercials effectiever en inclusiever zijn wanneer ze van...
Versterk jouw radiocommercial met een doeltreffende tag-on
Binnen de reclamewereld is het voortdurend zoeken naar de juiste formule om een boodschap...
Aanleverspecificaties
Je advertentie is klaar om te live te gaan als je rekening hebt gehouden met de volgende...
Ons kennisbank archief
Wat is jouw audiostrategie?
‘Een beeld zegt meer dan duizend woorden’ is een bekend gezegde. In veel gevallen een waarheid als een koe. Tegelijkertijd doet het de kracht van geluid tekort. Want laat geluid nou minstens zo impactvol zijn – en daarmee een bijzonder belangrijk onderdeel van je...
Marketingtrends voor het nieuwe jaar
Het is weer de tijd van het jaar voor lijstjes. Niet alleen verlanglijstjes, ook lijstjes met marketingtrends voor het nieuwe jaar. Wij zochten en vonden er een paar. Dus die delen we graag met je. In verschillende talen. Dat mag je verwachten van een meertalig...
Het gewenste effect van jouw radiocommercial
Iedere marketeer weet het: je hebt maar een paar seconden om de aandacht te pakken. Radio is daarbij een ondergewaardeerd en onderbenut advertentiekanaal. Een gemiste kans, want radio is het waard om in te investeren, door de relatief lage kosten en het hoge bereik en...
Hoe maak je impact met displaybanner?
Online adverteren via banners is populair, maar roept ook nog wel eens vragen op. Wat is bijvoorbeeld het verschil tussen een statische of bewegende banner? Welke invloed heeft het formaat en de positionering? En hoe maak je je bannercreatie zo effectief mogelijk?...
Het effect van de lengte van een commercial
Kun je je reclameboodschap vertellen in een paar seconden? Het Engelse onderzoeksbureau Work Research heeft het effect van de lengte van een TV-commercial onderzocht. Een langere TV-commercial blijft beter in het geheugen hangen. Dat vertellen we niet omdat we willen...
Blijf op de hoogte
Wij houden van transparantie. Kennis over ons vakgebied delen we graag. Nieuws, trends, ontwikkelingen op het gebied van adverteren en online marketing vind je daarom hier. Onze visie daarop en hoe jij dat kunt vertalen naar een succesvolle campagne kun je ook regelmatig op deze plek tegenkomen. Je leest op deze pagina ook over de meest actuele bereikcijfers, de mooiste pakketten en niet te missen aanbiedingen. Stay tuned!