Onderzoek wijst uit dat televisiecommercials effectiever en inclusiever zijn wanneer ze van ondertiteling worden voorzien. Adverteerders doen er dus goed aan hun televisiecommercial te ondertitelen. Door ondertiteling toe te passen kunnen adverteerders hun reclame zowel divers als functioneel...
Onze kennisbank
Versterk jouw radiocommercial met een doeltreffende tag-on
Binnen de reclamewereld is het voortdurend zoeken naar de juiste formule om een boodschap...
Een campagne opzetten, hoe doen we dat?
Je loopt met het idee rond om je bedrijf of een geweldige actie onder de aandacht te brengen bij...
Geen Resultaten Gevonden
De pagina die u zocht kon niet gevonden worden. Probeer uw zoekopdracht te verfijnen of gebruik de bovenstaande navigatie om deze post te vinden.
Ons kennisbank archief
Personeel werven via Omrop Fryslân werkt!
Vrijwel iedere organisatie loopt er tegenaan: krapte op de arbeidsmarkt. Nooit eerder waren er zoveel vacatures per werkzoekende. Het is dus alle hens aan dek voor recruiters. De afgelopen maanden hebben onze klanten ervaren dat personeel werven via Omrop Fryslân...
Wat is jouw audiostrategie?
‘Een beeld zegt meer dan duizend woorden’ is een bekend gezegde. In veel gevallen een waarheid als een koe. Tegelijkertijd doet het de kracht van geluid tekort. Want laat geluid nou minstens zo impactvol zijn – en daarmee een bijzonder belangrijk onderdeel van je...
Marketingtrends voor het nieuwe jaar
Het is weer de tijd van het jaar voor lijstjes. Niet alleen verlanglijstjes, ook lijstjes met marketingtrends voor het nieuwe jaar. Wij zochten en vonden er een paar. Dus die delen we graag met je. In verschillende talen. Dat mag je verwachten van een meertalig...
Het gewenste effect van jouw radiocommercial
Iedere marketeer weet het: je hebt maar een paar seconden om de aandacht te pakken. Radio is daarbij een ondergewaardeerd en onderbenut advertentiekanaal. Een gemiste kans, want radio is het waard om in te investeren, door de relatief lage kosten en het hoge bereik en...
Hoe maak je impact met displaybanner?
Online adverteren via banners is populair, maar roept ook nog wel eens vragen op. Wat is bijvoorbeeld het verschil tussen een statische of bewegende banner? Welke invloed heeft het formaat en de positionering? En hoe maak je je bannercreatie zo effectief mogelijk?...
Blijf op de hoogte
Wij houden van transparantie. Kennis over ons vakgebied delen we graag. Nieuws, trends, ontwikkelingen op het gebied van adverteren en online marketing vind je daarom hier. Onze visie daarop en hoe jij dat kunt vertalen naar een succesvolle campagne kun je ook regelmatig op deze plek tegenkomen. Je leest op deze pagina ook over de meest actuele bereikcijfers, de mooiste pakketten en niet te missen aanbiedingen. Stay tuned!